ارائه خدمات پس از فروش، از موثرترین روشها برای برآورده کردن خواسته های خریداران محترم است. با توجه به اهمیت خدمات مورد نیاز برای خریداران محترم بخش گارانتی و خدمات مجموعه تیروژ مبل همزمان با آغاز فعالیت خود، برنامه ریزی و خدمت رسانی خود را آغاز نموده و طی مدت فعالیت خود در تمام مراحل خرید، پشتیبان خریداران خود بوده است.
با توجه به برنامه ریزی های استراتژیک ، گروه پشتیبانی فنی این مجموعه با داشتنن کارشناسان مجرب و متعهد به اصول مشتری مداری، با قدرت تحلیل و توانایی به جهت رفع مشکل به وجود آمده به تمامی تعهدات خود جامه عمل پوشانده تا در نهایت به هدف مهم خود که همان افزایش میزان رضایت خریداران محترم، تبدیل خدمات پس از فروش به مزیت رقابتی محصول و افزایش اعتبار محصول ایرانی در بازارهای رقابتی است دست یابد.
به منظور ایجاد بسترهای لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش مطمئن، روش های ذیل توسط این بخش فراهم گردیده است:
- پاسخگویی به سوالات و رفع ایرادات احتمالی به صورت تلفنی
- اعزام کارشناس به محل جهت رفع ایرادات احتمالی به صورت حضوری
- تامین قطعات یدکی
- جمع آوری و پایش نظرات ، پیشنهادات و انتقادات